zo weer internet - Reisverslag uit Madadeni, Zuid-Afrika van Peter Dekker - WaarBenJij.nu zo weer internet - Reisverslag uit Madadeni, Zuid-Afrika van Peter Dekker - WaarBenJij.nu

zo weer internet

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Madadeni

Vanaf zaterdag hadden we geen internet meer dus nu kunnen we weer nieuws met jullie delen.
Zelf ben ik na afgelopen donderdag gestopt bij het helpen in het weeshuis.
Dit was toch niet mijn ding, wat in Nederland zo leuk leek, viel best tegen ik vond het lastig om te gaan met de kinderen.
Nu ben ik met heel andere dingen bezig fam. Veenstra gaat 8 februari verhuizen, dus help ik ze met inpakken.
Verder ben ik aan het trainen voor een heuse Zuid Afrikaanse zwemwedstrijd, ik als Hollander mag hier niet ten onder gaan.
Zondag ben ik mee geweest naar de dienst in Madadeni waar Peter sprak over de Bergrede.
We hebben de kids daar Read your Bible pray every day aangeleerd.
Morgen ga ik met Peter en Sietse mensen bezoeken en bemoedigen in Madadeni.
Afgelopen maandag tot en met woensdag zijn Peter en ik wezen wandelen in de Drakensbergen, wat heel bijzonder mooi was.

  • 23 Januari 2014 - 09:45

    Adrie Middelkoop:

    Goed dat je een keuze gemaakt hebt om iets anders te doen als het ene niet lukt. En fijn dat jullie ook tijd samen hebben om te wandelen. Heel veel zegen gewenst als jullie mensen gaan bezoeken! En succes met je zwemwedstrijd.
    Groetjes,
    Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 7161

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 28 Januari 2014

Stage Zuid-Afrika

Landen bezocht: